Kolejne wielkie gowno!

Autor: TeleSfor (telesfor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 26 Sep 2000 - 13:10:35 MET DST

Helou.
Odpalam arene.
Czekam.
Probuje sie zalogowac.
Znowu czekam.
Wyskakuje banner u gory, text z powitaniem "Czesc Marcin" i... document
done.
Daje reload.
Wracam na strone glowna areny.
Powtarzam te czynnosci ponownie.
Udaje sie!
Mam 4 wiadomosci.. tak sobie mysle ze troche malo... bo poczty na tym
koncie dluuugo nie sprawdzalem.
Odpalam Messengera --> Get New Messages
O Bozeeee... 47 maili. To dlaczego mi ich nie pokazalo w obsludze poczty
z www? Nie mam ustawionych zadnych filtrow ani forwardu (to nawet nic
nie ma tu do rzeczy). Mam co prawda ustawiony forward na arene z jednego
konta. Na www mi tych maili nie pokazuje a przez pop3 wszystkie moge
sciagnac. Poza tym zauwazylem ze pokazuje mi na www tylko maile z domeny
*.arena.pl. Reszte gdzies wcielo. A przez pop3 moge sciagnac wszystkie.
No to po co w takim razie ta obsluga mail na www skoro robicie ludzi w
ch!@# z poczta? A jak ktos czeka na wazny mail?
Odpowiedziec mozna: to nie korzystaj z www tylko z pop3/smtp. No dobra!
ale po kiego grzyba wtedy ta www?
Robicie ludzi w bamusa i przygrywacie w w/w na calej linii.
Jak widac komercjalizacja i infoseeka dopadla, co mu na dobre nie
wyszlo. I nie gadajcie o jakis prawach do bazy danych indexowanych stron
czy licencji na engine. Malo to kogo interesuje. Ludzie chca dobrego
narzedzia do szukania. Wyszukiwarka byla i chodzila a teraz sie jeb@#&
na kazdym kroku. Widac ludziom zwiazanym w jakikolwiek sposob z zyciem
akademickim zabraliscie najlepsze polskie narzedzie a daliscie w zamian
wielkie gowno.
Wstyd!
Zenujace.
Skoro macie tyle kasy na taka liczbe serwerow w domenie arena.pl to moze
sobie zalatwicie lepsze lacze?
PS: chcialem dodac, ze podobne szopki z tym document done zdarzaja mi
sie czesto na arenie.

--
Marcin (vel TeleSfor) http://www.telesfor.prv.pl
tel: 604-05-77-75 Politechnika Slaska w Gliwicach