Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 02:25:32 MET DST

On 26 Sep 2000 11:09:33 GMT, Mirek Luc <mirek_at_nask.pl> wrote:

>Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> wrote:
>
>: jestem zdania (zgodnego zapewne ze zdaniem wi?kszo?ci), ?e _kto?_ w
>: nasku zarabia na rejestrowaniu domen stronom trzecim (?e tak to ?adnie
>Kto? Powiedz to. Przemozna ciekawosc przeze mnie przemawia.

nie ty z pewnością. przypuszczam, że ktoś z kierownictwa, ale nie wiem
kto dokładnie. zasada jest jednak taka, że nie żuczki zarabiają, tylko
ci, którzy te żuczki zatrudniają.

>: nazw?) w czasie, gdy wnioski na te domeny le?? ju? w nask. i niech
>: mnie strasz? prawnikami.
>Ja cie z pewnoscia nie bede straszyl prawnikami. Moge cie postraszyc
>soba. To wszystko i az wszystko. Mozesz sie ze mna spotkac i powiedziec
>mi to w oczy? Mozemy uzgodnic poglady.
>BTW, baaardzo wyraznie zaznaczam, ze wypowiadm sie tylko prywatnie,
>gdyz twoje insynuacje dotycza najwyrazniej takze mojej osoby jako takiej.

groźby zadania szkód cielesnych? nie obrażam ciebie (chyba, że jesteś
szefem nasku), tylko stwierdzam to, co (jak przypuszczam) uważa
większość waszych klientów. poza tym do warszawy trochę daleko.

>: napisanie systemu sprzeda?y/rezerwacji domen on-line to zaj?cie na
>: tydzie? dla niewielkiego zespo?u programistów -- dlaczego wi?c, je?eli
>Nie masz nawet pojecia, o czym piszesz.

mogę złożyć ofertę cenową, ale przypuszczam, że to nie ty o tym
decydujesz.

przypuszczam, że w warszawie znalazło by się conajmniej kilka firm,
które podjęły by się wykonania takiego projektu -- może nawet ze
sprzedażą przez sieć z autoryzacją kart kredytowych, choć to może w
późniejszej fazie projektu, jako że wymaga koordynacji podmiotów
zewnętrznych.

ale prosty system zarządzania rezerwacjami domen to mogę wam napisać
sam, w tydzień, za naprawdę umiarkowane pieniądze.

ogólnie rzecz biorąc niepotrzebnie to wziąłeś do siebie -- ty jesteś w
nasku (o ile mi wiadomo) "tylko" pracownikiem.

--
,.< |._.| >.,.,., tek.   tek<at>xox<dot>pl
.,>  {=}  <,.,.,. _www.sprint.pl/~tekkton_