Ciekawa domena...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 19:56:08 MET DST

Na grupie pl.regionalne.krakow pokazal sie post, z ktorego fragment
cytuje ponizej:

[...]
> Na witrynie "Nowego Forum Gospodarczego" www.forum.man.pl - gazety powiatow
> Oswiecim, Sucha Beskidzka, Wadowice, można zobaczyc
> fragment filmu, ktory byl pokazywany w telewizji amerykanskiej, a Telewizja
> Polska, go nie puścila bo byl jej zdaniem antysemicki.
[...]

Ciekawa domene ma ten serwis... Udalo mi sie stwierdzic, ze domena
man.pl nalezy do firmy EXIM-Tours z Chorzowa. Ciekawy jestem, jak
uzasadniali rejestracje tej nazwy w NASK-u... Zgodnie z formalnie wciaz
jeszcze obowiazujacym regulaminem NASK-u mozna zarejestrowac tylko taka
nazwe, do ktorej ma sie prawo... Co ta firma ma wspolnego z
jakimikolwiek MAN-ami???
Nie wiem jak was, ale mnie ta domena bulwersuje podobnie, jak swego
czasu nieslawna www.pl, czy tez domena poczta.pl, ktora wcale nie nalezy
do Poczty Polskiej...

--
Pozdrowienia,