Re: Ciekawa domena...

Autor: Myet Eck (mieczyslavus_at_poczta.fm)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 08:51:14 MET DST

> Ciekawa domene ma ten serwis... Udalo mi sie stwierdzic, ze domena
> man.pl nalezy do firmy EXIM-Tours z Chorzowa. Ciekawy jestem, jak
> uzasadniali rejestracje tej nazwy w NASK-u...

Moze w uzasadnieniu napisali: "Polska dla Polakow"? Albo po prostu osobiscie
przyslali do NASKu "delegacje" z palami i lancuchami...

> Nie wiem jak was, ale mnie ta domena bulwersuje

Baaaardzo delikatnie powiedziane. Poziom (o ile mozna tu uzyc tego slowa)
nawet nie jest zenujacy. Zawsze mam... mieszanke zlosci bezsilnosci i zalu
do kochanych rodakow, kiedy widze przejawy takich zachowan.... Moze by tak
takich ludzi na sile ksztalcic... Albo chociaz jakies przymusowe kursy
myslenia.... Inne pomysly? :-)

Pozdrawiam
-[MyetEck]-