Re: Ciekawa domena...

Autor: cloud (twt_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 15:37:32 MET DST

Użytkownik "Jaroslaw Rafa" <raj_at_wsp.krakow.pl> napisał w wiadomości
> Na grupie pl.regionalne.krakow pokazal sie post, z ktorego fragment
> cytuje ponizej:
>
> [...]
Telewizja
> [...]
>
> Ciekawa domene ma ten serwis... Udalo mi sie stwierdzic, ze domena
> man.pl nalezy do firmy EXIM-Tours z Chorzowa. Ciekawy jestem, jak
> uzasadniali rejestracje tej nazwy w NASK-u... Zgodnie z formalnie wciaz
> jeszcze obowiazujacym regulaminem NASK-u mozna zarejestrowac tylko taka
> nazwe, do ktorej ma sie prawo... Co ta firma ma wspolnego z
> jakimikolwiek MAN-ami???
> Nie wiem jak was, ale mnie ta domena bulwersuje podobnie, jak swego
> [...]

NASK jaki jest kazdy wie, ale sadze ze i tak w np. porownaniu z domenami com
jest w miare rozsadnie. Sprawdz sobie np domeny .com dla wszystkich polskich
miast - wszystko zaklepane i to bynajmniej nie przez polska firme ani zadne
z tych miast. Totalna wolna amerykanka, wiec to pole w formularzu
zgloszeniowym o rejestracje domeny w NASKu w ktorym trzeba napisac dlaczego
chce zarejestrowac konkretna domene jest i tak krakiem do przodu (pod
warunkiem ze oczywiscie jest to przestrzegane)

Pzdr