Re: Ciekawa domena...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 09 Sep 2000 - 11:09:54 MET DST

Dnia 8 Sep 00 o godz. 17:46, Roman Macuda napisal(a):

> A moze chodzi o Metropolitan Area Network ??????

A coz ja innego mialem na mysli??? :-)

> poczta polska moze zarejestrowac pocztapolska.pl
>
> i Prawde mowiac nic mnie nei dziwi na calym swiecie jest tak ze jak ktos
> ma ochote i pieniadze to rejestruje i tyle.

Tylko, ze wlasnie u nas formalnie tak *nie* jest. Wedlug regulaminu NASK-u,
mozna zarejestrowac tylko nazwe, do ktorej "ma sie prawo". Wiec jedno z
dwojga: albo niech sie trzymaja wlasnego regulaminu, albo niech go zmienia,
zeby mozna bylo rejestrowac cokolwiek...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl
+