Re: ZUS i inni...

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 14:00:44 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

: Przejdz sie np. do jakiegos banku, supermarketu, McDonalda, ksiegowosci
: duzej firmy czy chociazby do jakiejkolwiek, nawet najmniejszej apteki ;-)
: Ciekawy jestem czy gdziekolwiek tam - poza ewentualnie zastosowaniami
: typowo biurowymi, w rodzaju pisania pism do klientow czy dostawcow -
: zobaczysz na jakimkolwiek monitorze Windows...
Niestety :-( Byłem tydzień temu w oddziale Handlobanku, gdzie mam
konto. Aplikacja tzw. "doradcy", czyli urzędnika obsługującego
klienta, chodzi pod Windows (aczkolwiek nie jestem pewien, czy bylo to 95,
98 czy NT). Trochę mnie to przestraszyło... ale nie aż tak, jak odkrycie,
że "bezpieczny" serwer Handlobanku (online.handlowy.com.pl) też chodzi pod
Windows... (tym razem raczej na pewno NT, ale...)

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O