Re: ZUS i inni...

Autor: Przemek PIOTROWSKI (ppiotr_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 14:45:00 MET DST

> : Ciekawy jestem czy gdziekolwiek tam - poza ewentualnie zastosowaniami
> : typowo biurowymi, w rodzaju pisania pism do klientow czy dostawcow -
> : zobaczysz na jakimkolwiek monitorze Windows...
> Niestety :-( Byłem tydzień temu w oddziale Handlobanku [...]

w oddziałach millenium mają tak samo -- tyle że nie istnieje
online.millenium...

z optymistycznych(?) przejawów wykorzystywania platformy ms:
wojewódzkie urzędy statystyczne (tam gdzie się dostaje regon) mają
aplikacje klienckie pracujące na windzie
jak już pani wypełniła wszystkie formatki, to po kliknięciu na
,,print'' pokazała się ostatnia strona -- sporych rozmiarów rysunek
trąb odgrywających (w domyśle) fanfary (: miłe zakończenie stania w
kolejce, nie powiem

przeme2K

--
Nie możesz spać             i tym pytaniem
pytasz mnie w ciemności     silniej niż ślubem złączeni