Re: SDI - brak kompresji?

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 14:33:08 MET DST

"-<[SaKo]>-" <sako_at_linuxfreak.com> wrote:

> ???? :-)

Napisałem, że można spróbować. Kompresja V.42bis jest gorsza od Deflate
i dlatego to ostatnie może dać o wiele lepsze efekty w przypadku niektórych
rodzajów ruchu. W takiej sytuacji V.42bis należy wyłączyć żeby nie kompresować
podwójnie. Natomiast nic w tym wypadku nie zastąpi korekcji sprzętowej
i dlatego należy ją pozostawić.

BTW pisz w ISO-8859-2 jeśli możesz

--
Paweł Krawczyk <http://ceti.pl/~kravietz/>