Re: ZUS i inni...

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 23:19:29 MET DST

On Thu, 17 Aug 2000, Szymon Sokol wrote:

>+ Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>+
>+ : Przejdz sie np. do jakiegos banku, supermarketu, McDonalda, ksiegowosci
[...]
>+ : Ciekawy jestem czy gdziekolwiek tam [...]
>+ : zobaczysz na jakimkolwiek monitorze Windows...
>+ Niestety :-( Byłem tydzień temu w oddziale Handlobanku, gdzie mam
>+ konto. Aplikacja tzw. "doradcy", czyli urzędnika obsługującego
>+ klienta, chodzi pod Windows

 -:O !

 Jakby przypadkiem nie chodziła pod profile na
OpenVMSie, to może bym ci uwierzył -;)
 Czy na tym Windows "przypadkiem" nie działał emulator
terminala ??? No tak... Może się wysypać... Ale pod
VMSem da się ten[1] problem obejść[2] włączając terminal
wirtualny -;) !
 Dla jasności: PROFILE to jest pakiet programowy, używany
w wielu bankach na świecie. Jestem świadom, że jest
wykorzystywana taka implementacja że serwer (VMS, of
course) korzysta z klienta WNT. Niemniej tu i ówdzie
aplikacja pracuje "po prostu terminalowo".

>+ (aczkolwiek nie jestem pewien, czy bylo to 95,
>+ 98 czy NT). Trochę mnie to przestraszyło... ale nie aż tak, jak odkrycie,
>+ że "bezpieczny" serwer Handlobanku (online.handlowy.com.pl) też chodzi pod
>+ Windows... (tym razem raczej na pewno NT, ale...)

 A co ów "bezpieczny" robi ? (sprawdzę przy okazji).
 Z bankowości po Internecie nie korzystam -;>, w żadnym banku :]

 Pozdrowienia - Gotfryd
[1] i nie tylko ten -:)
[2] i się obchodzi...

--