Re: Kto znow porzadkuje Internet?

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 14:49:05 MET DST

Sławomir Białek <civic_at_patek.netinfo.pl> wrote:
> generalnie nie koniecznie musi coś mieć i masz rację.

> tylko, że gdy nie ma, tak jak jest aktualnie - to okazuje się,
> że w tematach spornych rozliczeń klient-bank, bank ma zawsze
> racje i koniec :) akurat z powodu konkurencji zmienia
> się to na lepsze, ale szczyt marzeń to to nadal nie jest,
> a i trwało to sporo.

Moment i do tego ustawa jest potrzebna czy może wystarczy poprostu sąd ?
Zaraz zapewne napiszesz, że sądy jakie są widać .. ale to i tak nie może być
uspraweidliwieniem dla tego żeby jakąś bzdurną (obiektywnie) ustawę
powoływać do życia.

[..]
> i tutaj przydałaby się jakieś uregulowania, które zmusiłyby
> banki do większej odpowiedzialności.
> to tyle na temat Twojej analogii.

Echem .. chcesz swego rodzaju państwa policyjnego w którym każdy nad innym siedzi
i pilnuje zeby nie robił na boku ? I do tego ma być ta ustawa ?
Wybacz ale to jest dalsze brniecie w "absurdu głebiny" :>

> a jaki sens widzisz w stosowaniu podpisu elektronicznego
> skoro nie będzie on uznawany przez państwo?

Duży. Ale żeby ustawa mi do tego była potzrebna ?

> to tak jakby w ogóle podpisu nie było. a większość
> oświadczeń woli bez podpisu[1] jest nieważna. takie jest
> prawo i nie ma co z tym dyskutować. w przypadku spornym - bez
> podpisu raczej nie masz jak dochodzić swoich praw.

Nie znam sie na prawie ale wydaje mi sie, że od rzeczy nie uregulowanych
przez ustawy duże znaczenie ma orzecznictwo sądowe (niech mnie ktoś
skoryguje).

Tak czy inaczej nie jestem do końca przekonany o tym żeby coś tu stało
okoniem i żeby ustawa była koniecznei potrzebna.

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*