Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: madej_at_acn.pl
Data: Tue 28 Mar 2000 - 23:59:21 MET DST

Sylwester Zarębski <sylwek_at_isp.net.pl> wrote:

> A jak ??? Prosto i konkretnie.. JAK ??

jedna z metod przypomina troche propagacje artykulow w Usenecie.

Panu Czumie moge przynac racje w jednym: RBLe i podobne systemy _moga_
stanowic zagrozenie wolnosci slowa.

Na dzien dzisiejszy najwiekszym zagrozeniem ze strony RBLi jest, IMHO,
informowanie ludzi prowadzacych taka usluge o tym z jakich hostow i w jakiej
ilosci dociera do mnie poczta, daje to mozliwosc wyciagniecia bardzo daleko
idacych wnioskow co do dzialnosci, zainteresowan, planow i powiazan pomiedzy
organizacjami.

Tak na marginesie dodam, ze spotkalem sie kiedys z teoria, jakoby spora czesc
spamu w Sieci byla celowo propagowana... wlasnie aby wytworzyc odpowiednio
restrykcyjne mechanizmy obrony ludzi przed tym.

> ## ## | Sylwester Zarębski - ISP Group |

Pozdrawiam,
Madej

--
email: Jakub.K.Boguslaw_at_acn.pl | Network Administrator