Re: RBL # Re: prosba pouczenie (informacja)

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 12:36:14 MET DST

madej_at_acn.pl wrote:

> jedna z metod przypomina troche propagacje artykulow w Usenecie.

Aha.. rozumiem.. tylko ja się pytałem JAK, a nie czy trochę
jest do czegoś podobna.
Odpowiadając na metodę samą to o ile wiem to w Usenecie jest
problem gdy dwa serwery mają DWA RÓŻNE posty, o tych samych ID ??
To co się dzieje ?? W Usenecie nie ma problemu, na jednym serwerze
jest jeden, na drugim drugi itp. Poza tym generowanie ID jest
dosyć jednoznaczne i prawie losowe, ale w DNS raczej NIE MOŻE być
niejednoznaczności. Dwa .pl ?? A może i tysiąc ??? To prowadzi
do nonsensu.
Czy ktoś trafi na moją stronę to będzie sprawa tego
po której stronie oceanu jest ?? Bo trafi albo do mnie, albo
do p. Władka z Los Angeles, który przypadkiem chcec mieć też
coś_tam.pl..
Czy metoda łapu_capu, kto pierwszy wymyśli nazwę, ten
ją trzyma ?? Ktoś powyżej pisał, iż prowadzi to do pewnych nadużyć.

[..ciach..resztę..]

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |