Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 17:43:42 MET

On Fri, 17 Mar 2000, Bart Ogryczak wrote:

> Ja poprostu na Twoje posty często nie odpowiadam, bo nie dajesz
> references, więc nie wiem, że to są odpowiedzi na moje posty.
Dosyc dziwny masz (oczywiscie IMHO) sposob czytania newsow. Ja, jezeli
temat watku mnie interesuje, to czytam wszystkie posty - poza ew. postami
od osob, co do ktorych ogolnie wiadomo, ze nie warto ich czytac ;-) - i
nie zwracam uwagi, czy to sa odpowiedzi na moje posty, czy nie... Jezeli
chcesz odpowiedziec na *tresc* - to co to ma za znaczenie, na czyj post
pierwotnie ta tresc byla odpowiedzia? A jezeli nie masdz ochoty odpowiadac
- to tez nie odpowiadasz niezaleznie od tego, czy to odpowiedz na twoj
post, czy nie... Nie rozumiem na czym polega problem...
Swoja droga, ja czytajac polipa przez maila nie widze referencji w ogole -
i tez jakos mi to nie przeszkadza w odpowiadaniu na to, na co chce
odpowiedziec...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl