Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 11:16:33 MET

Dnia 5 Mar 00 10:33:34 GMT, Jaroslaw Rafa zeznaje:
>Ta zmiana niczego nie rozwiaze. Musialbym zmienic program pocztowy. A dla
>programu, ktorego uzywam, praktycznie nie ma rozsadnej alternatywy w
>srodowisku DOS+Netware. A poki co z roznych wzgledow calkowita "przesiadka"
>na maszyne uniksowa nie wchodzi w gre. Zreszta jest to bardzo dobry
>program, tyle ze ma te jedna wade, do ktorej ty z uporem godnym lepszej
>sprawy co rusz sie przyczepiasz...
        Ja poprostu na Twoje posty często nie odpowiadam, bo nie dajesz
references, więc nie wiem, że to są odpowiedzi na moje posty.
Myślę, że nie tylko ja tak postępuję. Ale to Twój problem, nie mój
więc czepiać się nie będę.

bart

--
      "Die die, die my darling, just shut your pretty mouth"
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/