Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 19:13:03 MET

Dnia 18 Mar 00 16:45:08 GMT, Jaroslaw Rafa zeznaje:

>Dosyc dziwny masz (oczywiscie IMHO) sposob czytania newsow. Ja, jezeli
>temat watku mnie interesuje, to czytam wszystkie posty - poza ew. postami
>od osob, co do ktorych ogolnie wiadomo, ze nie warto ich czytac ;-) - i
>nie zwracam uwagi, czy to sa odpowiedzi na moje posty, czy nie...
        Wszystko dobrze, o ile masz czas tak czytać, czasem masz mało czasu
i chyba oczywiste jest, że najwyży priorytet dajesz odpowiedziom.

> Jezeli
>chcesz odpowiedziec na *tresc* - to co to ma za znaczenie, na czyj post
>pierwotnie ta tresc byla odpowiedzia?
        A jeśli chcesz znaleźć odpowiedź na swoje pytanie? Albo nie jesteś
"dyskutantem bezstanowym" i prowadzisz dysputę dłuższą niż jeden post?

> A jezeli nie masdz ochoty odpowiadac
>- to tez nie odpowiadasz niezaleznie od tego, czy to odpowiedz na twoj
>post, czy nie... Nie rozumiem na czym polega problem...
        wyjaśniłem powyżej. chyba większośc osób nie ma czasu, a
przynajmniej nie codziennie, żeby czytać _całe_ wątki.

>Swoja droga, ja czytajac polipa przez maila nie widze referencji w ogole -
>i tez jakos mi to nie przeszkadza w odpowiadaniu na to, na co chce
>odpowiedziec...
        A ja na przykład odpowiadam właśnie teraz na Twój post, bo było
References (zmieniłeś czytnik? bramkę?)
Przecież temat tego postu nie ma nic wspólnego z treścią, jak inaczej
miałbym akurat do niego trafić?

bart

--
           Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/