Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 00:38:54 MET

raj_at_wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

> Swoja droga, ja czytajac polipa przez maila nie widze referencji w ogole -
> i tez jakos mi to nie przeszkadza w odpowiadaniu na to, na co chce
> odpowiedziec...

Wiesz, tutaj bardzo mało (delikatnie mówiąc...) ważne jest to, czy Ty
te referencje widzisz czy nie - to tylko Twój problem, jeśli lubisz
utrudniać sobie życie.

Nie utrudniaj go jednak innym. Resztę grup czytasz newsreaderem i
jakoś nie 'dezorganizuje' to Twojego środowiska pracy...

Bo na razie to robisz po prostu tzw. burdel - powinieneś zobaczyć, jak
wygląda polip (i Twoje posty) w wątkującym newsreaderze!

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603, 033 | samotnik_at_samotnia.eu.org |
| Walcz z niewolnictwem w Polsce:           http://www.pku.z.pl/     |