Re: (Fwd) Re: Czy da się sprawdzić istnienie

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 11:30:37 MET

Dnia 4 Mar 00 o godz. 5:17, Andrzej Bort napisal(a):

> Jak mnie wkurza to, że nie mogę zobaczyć, kto aktualnie siedzi u
> sąsiadki, czy ona jest sama, czy nie, i co robi...
>
> Te same informacje mniej więcej podaje finger. Rozumiesz już, dlaczego
> się to wyłącza?

Serwer nie jest czyims prywatnym domem (no chyba ze prywatny serwer na
ktorym konto masz tylko ty i twoja zona ;-)). Lepsza bylaby analogia do
zakladu pracy. Jezeli zadzwonilbys do mnie do pracy, i odmowiono by ci
podania informacji, czy jestem aktualnie w pracy, czy nie, a jezeli nie to
kiedy bedzie mozna mnie zastac, to uznalbys to za normalne???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl