Re: Czy da się sprawdzić istnienie e-mail'a?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 11:24:09 MET

Dnia 4 Mar 00 o godz. 1:16, Ziemek Borowski napisal(a):

> Jaroslaw Rafa na pl.internet.polip:
> Tak. Zmienienie subskbrybcji z polip_at_man.lodz.pl na
> pl-internet-polip_at_newsgate.pl jest bez wątpienia ,,wywróceniem
> do góry nogami Twojego środowiska pracy''.

Ta zmiana niczego nie rozwiaze. Musialbym zmienic program pocztowy. A dla
programu, ktorego uzywam, praktycznie nie ma rozsadnej alternatywy w
srodowisku DOS+Netware. A poki co z roznych wzgledow calkowita "przesiadka"
na maszyne uniksowa nie wchodzi w gre. Zreszta jest to bardzo dobry
program, tyle ze ma te jedna wade, do ktorej ty z uporem godnym lepszej
sprawy co rusz sie przyczepiasz...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl