Re: (Fwd) Re: Czy da się sprawdzić istnienie

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.linux.org.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 00:35:56 MET

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> Serwer nie jest czyims prywatnym domem (no chyba ze prywatny serwer na
> ktorym konto masz tylko ty i twoja zona ;-)). Lepsza bylaby analogia do
> zakladu pracy. Jezeli zadzwonilbys do mnie do pracy, i odmowiono by ci
> podania informacji, czy jestem aktualnie w pracy, czy nie, a jezeli nie to
> kiedy bedzie mozna mnie zastac, to uznalbys to za normalne???

Nie masz gwarancji, że Ci nie odpowiedzą "Nie ma, nie wiemy, kiedy
będzie, proszę zostawić wiadomość, przekażemy". Na tej samej zasadzie
działa poczta głosowa w telefonach komórkowych, nie widzę powodu, dla
którego email miłby działać inaczej.

Hint: Jeśli to NAPRAWDĘ jakaś ważna sprawa, to dostaniesz odpowiedź
niezwłocznie. Jeśli jednak są ważniejsze sprawy, to musisz poczekać.
Pełen obraz sytuacji ma tylko ta osoba, która w danej chwili jest przez
Ciebie (i może niekoniecznie) poszukiwana.

Andrzej

--
Świat się smieje.
(z reklamy Microsoft Office 2000)