Serwer na drugim końcu Polski...?

Autor: Wojtek Brylewski (wojtek_at_post.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 10:56:40 MET

Cześć!

Możecie mi powiedziec, jak *w praktyce* wygląda sprawa administowania
serwerem WWW na Linuxie na odległość 300 km?

Głównie chodzi mi o dostęp fizyczny do maszyny. Jak czesto - z Waszego
doświadczenia - zachodzić będzie konieczność wykonania czegoś bezpośrednio
przy maszynie?

Firma, z siedzibą koło Trójmiasta, zamierza postawić serwer w Warszawie - ze
wzgledu na łącza jednego z operatorów, a także ze wzgledu na układy firmowe.

Jak to się będzie sprawować, zakładając poprawną konfigurację maszyny?
Proszę o pare slow z Waszych doswiadczeń.

Woj.