Re: Serwer na drugim końcu Polski...?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 03:02:42 MET

Dnia Wed, 1 Mar 2000 10:56:40 +0100, Wojtek Brylewski zeznaje:
>Głównie chodzi mi o dostęp fizyczny do maszyny. Jak czesto - z Waszego
>doświadczenia - zachodzić będzie konieczność wykonania czegoś bezpośrednio
>przy maszynie?
Czasem upierdliwe, np. kiedyś wpisałem halt nie w tym okienku co trzeba,
i musiałem dzwonić coby mi reset wcisneli. Bardzo niewygodnie z upgradem,
całości systemu, ale tego nie robi się zbyt często. Jeśli za bardzo nie
kombinujesz, nie będziesz potrzebował fizycznego dostępu przez jakieś
pół roku (zakładając, że możesz zadzwonić, coby wcisneli reset, czy
poprawili skrętkę o którą się ktoś potknął ;-> )

bart

--
"Nie musisz mi tlumaczyc szanowna kolezanko czym jest internet - dysponuje
 laczem stalym i wiem cos na ten temat !!!" - (c)Dariusz Kaminski