Re: Serwer na drugim końcu Polski...?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 14:02:31 MET

In pl.comp.os.linux.sieci Wojtek Brylewski <wojtek_at_post.pl> wrote:

: Jak to się będzie sprawować, zakładając poprawną konfigurację maszyny?
: Proszę o pare slow z Waszych doswiadczeń.

Mam fafnaście maszyn w paru miastach, i w zasadzie administruję
nimi zdalnie, siedząc przy mojej własnej maszynie. Jeśli porządnie
przemyślisz konfigurację, jeśli będziesz porządnie uważał na to,
jakie komendy wykonujesz na "tamtej" maszynie, to nie powinno być
specjalnych kłopotów. Zdalnie da się zrobić nawet instalację nowej
wersji systemu (o ile tylko nie masz bardzo małego dysku).

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7          -- REAL programmers use INTEGERS --