Re: Serwer na drugim ko?cu Polski...?

Autor: Jedrzej Kuta (nospam_at_nets.pl)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 21:43:23 MET

In pl.internet.polip Wojtek Brylewski <wojtek_at_post.pl> wrote:
: Mozecie mi powiedziec, jak *w praktyce* wyglada sprawa administowania
: serwerem WWW na Linuxie na odleglosc 300 km?

Nieco OT, bo nie Linux i nie 300 km:

jfk:/# uptime
  08:33PM up 235 days, 15:44, 1 user, load average: 0.09, 0.15, 0.18
jfk:/# uname
AIX

Maszyna stoi fizycznie na lotnisku JFK w Nowym Jorku. Ostatni restart to
byl duzy upgrade calego OS; i do tego potrzebny byl tam admin fizycznie.
Zdalnie sie adminuje bez klopotu, o ile nie trzeba robic duzych zmian
w samym systemie; no i lacze jest na tyle znosne ze widac co sie pisze.

: Woj.

                                jedrzej

--
| Jedrzej Kuta |      Unix Admin - Lido Technology GDN OD/T      |