Re: obowiązek rejestracji

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 17:03:06 MET

Krzysztof Krzyżaniak <eloy_at_pawnhearts.eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn876p43.rfm.eloy_at_fargo.cgs.pl...

> Owszem. Dostawca określa warunki jakie musisz spełnić. Myślę, że
> zarejestrowanie to nie jest wygórowany warunek do spełnienia.

Jedno pytanie: kogo tak naprawdę "karze" Onet za niewprowadzenie strony
do katalogu? Czy tylko jej właściciela? Nieprawda - również tych
wszystkich, którzy z Onetem nie mają nic wspólnego, a jedynie chcą
odwiedzić strony WWW na tym serwerze. Znajdują adres w wyszukiwarce, po
czym tracą czas (a niektórzy, tj. modemowcy, równiez pieniądze) - bo
trafiają na informację "Strona zablokowana z przyczyn regulaminowych".

IMHO firma, która robi takie numery, po prostu się kompromituje,
zwłaszcza w oczach tych, którzy nie są jej klientami.

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler