Re: obowiązek rejestracji

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 16:34:27 MET

Pewnego dnia, a było to Wed, 5 Jan 2000 13:47:11 +0100 przyszła do mnie
wiadomość od <BDach_at_poczta.onet.pl> i powiedziała:

>Czy uważacie , że ujawnienie swojej strony WWW ( Rejestracja )
>pod rygorem zablokowania to uczciwe posunięcie ze strony Onet ?

Owszem. Dostawca określa warunki jakie musisz spełnić. Myślę, że
zarejestrowanie to nie jest wygórowany warunek do spełnienia.

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak * HP -> http://www.pawnhearts.eu.org/~eloy/
 * <eloy_at_pawnhearts.eu.org>    * Kabaret Loża44 -> http://loza44.topnet.pl/