Re: Precz z CENZUR na polskich news!

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 15:42:19 MET DST

On 99.10.26 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> Oj wiesz co, nie baw sie ty w psychoanalityka, bo kiepsko ci to wychodzi...
> Co ty w sumie wiesz o mnie, zeby tak pisac???

Tylko to co prezentujesz na niusach -- szukasz problemów tam, gdzie ich nie
ma, podczas gdy rzeczywistych problemów do rozwiązania jest całe mnóstwo,
nie trzeba tworzyć wyimaginowanych.

> Nie szukam zadnych problemow,

Bez względu na to, jak często będziesz to sobie i innym powtarzał,
dokładnie to robisz. Czepiasz się do czegoś, co znakomicie działa, nie
mając żadnego dowodu na to, że w/g Twojego pomysłu działałoby lepiej.

> natomiast istnieja pewne - bardzo scisle
> okreslone - postawy administratorow, ktore stanowia IMHO problem, i to grozny
> problem.

W/g mnie nie. W/g innych też nie. Rozumiesz?

> I dlatego poczuwam sie moralnie zobowiazany do zabrania glosu, kiedy
> takie postawy sa publicznie prezentowane.

I dlatego ja też poczuwam się moralnie zobowiązany przedstawiać przeciwwagę
dla Twoich poglądów na te sprawy, żeby przez przypadek przy braku
sprzeciwów jakiś postronny czytelnik nie pomyślał, że możesz mieć rację.

> P.S. Zdaje sie, ze ty uparcie chcialbys widziec moje poglady w kategoriach
> czarno-bialych, a one takie bynajmniej nie sa... ;-)

Nie, Twoje widzenia świata jest po prostu bardzo egocentryczne i
automatycznie wszystko, co jest rozwiązane inaczej, niż Tobie się wydaje,
że być powinno staje się ,,bardzo ciemno szare''. W sumie nie ma w tym nic
strasznego, egocentryzm jest dość naturalny, ale ludzie, którzy sobie nie
zdają z tego sprawy/nie dopuszczają do siebie takiej informacji są bardzo
męczący dla otoczenia.

Robert

--
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and BSD
We don't believe this to be a coincidence -- Jeremy S. Anderson