Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 15:32:44 MET DST

On 99.10.26 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> A wracajac do twojego przykladu, to dla mnie sytuacja wyglada tak:
> gospodyni usunela owego - jej zdaniem niekulturalnego - osobnika za drzwi,
> natomiast ja, poniewaz nie bylem przekonany o tym, ze osobnik ten istotnie
> zaslugiwal na takie potraktowanie, zwrocilem sie z pytaniem do gospodyni,
> dlaczego to zrobila. I w tym momencie dostalem odpowiedz: "bo tak i juz.
> A jak ci sie nie podoba, to ciebie tez moge wyrzucic."

Widzisz, z Tobą problem polega na tym, że należysz do tego typu ludzi,
którzy w przeciwieństwie do całej reszty, która zdarzenie widziała, nie
zobaczą w tym nic niestosownego i będą w napastliwym tonie prosić
gospodynię o uzasadnienie takiego, a nie innego zachowania, że po
dziesiątym ,,proszę wyjść'' powiedziała ,,spierdalaj, albo Gadzina Cię
wykopie''. Wielu z nas kręci się po tym świecie już wystarczająco długo,
żeby zorientować się, że próby tłumaczenia, dyskusje z ludźmi, którzy
niektórych rzeczy nie chwytają od kopa nie mają sensu.

W tym świetle odpowiedź ,,bo tak; moje, obsiusiane, jak się nie podoba, to
zrób swoje'' jest jedyną sensowną.

Robert

--