Re: Precz z CENZURˇ na polskich news!

Autor: Piotr Murawski (murawski_at_kki.net.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 13:35:25 MET DST

Marcin Wieczorek wrote:

> A gdzie tak napisałem?

Dwie linijki wyzej: "Sugerować by to miało, że jeśli ktoś coś robi za
darmo to może to robić byle jak." Prynajmniej ja tak to zrozumialem jak
by obecni admini pracowali byle jak.

> Gdzie tak napisałem?

Jesli ktos jednym ciagiem wymienia: "socjalizm", "praca spoleczna", "dla
ludzi" to tak mi sie dziwnie kojarzy.

> I to właśnie mi się nie podoba. Rozumiem, że ze względu na darmowość
> nie mogę niczego WYMAGAĆ. Rozumiem, że darmowość serwera narzuca pewne
> ograniczenia (np. nie da się bez wydatków zwiększyć przepustowości na
> tyle by wszyscy mogli pisać w HTMLu). Natomiast nie rozumiem dlaczego
> nie admini nie mogą zniżyć się do dyskusji o zmianach reguł, które
> stosują przy przyjmowaniu postów. Nawet jeśli nie mają zamiaru niczego
> zmieniać mogliby przynajmniej wytłumaczyć dlaczego.

Wydaje mi sie ze zaden watek ostatnio nie zaczynal sie od propozycji
zmiany regol, dyskusje zaczynaly sie od zadan lub wrecz tekstow
obrazliwych. Chyba nie oczekujesz po takim wstepie rzeczowej dyskusji?

> Jest to fakt ale teksty j.w. są po prostu chamskie. Gdy ktoś przysyła
> na moje FAQ tekst do opublikowania też czasem go odrzucam ale nigdy ze
> słowami "to moja strona i spadaj". Zawsze argumentuję dlaczego to
> zrobiłem. Widzisz różnicę?

Owszem, dlatego tez ten argument ("ja tu rzadze") jest ostatecznoscia,
czesto jednak nic innego nie skutkuje :(

> W którym miejscu?
OK przesadzilem, przepraszam.

Piotr Murawski