Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Piotr Murawski (murawski_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 14:54:55 MET DST

Marcin Wieczorek wrote:

> Koronnym argumentem ludzi takich jak Ty jest społeczna praca adminów.
> Sugerować by to miało, że jeśli ktoś coś robi za darmo to może to
> robić byle jak.
Sugerujesz ze TS, JR (i wielu innych) pracuja "byle jak"?

> Ja rozumiem, że długi okres socjalizmu wypaczył
> pojęcie pracy społecznej ale właśnie dlatego należy piętnować
> zachowania takie jak Twoje.
Czyli nie mam prawa decydowac co robie ze swoimi urzadzeniami/serwerami
poniewaz "dobro spoleczne" wymaga zebym robil co innego?
Z czyms mi sie to kojarzy....

> Administrator newsów postawił serwer nie dla siebie ale dla ludzi z
> niego korzystających.
I przestawil cos w rodzaju ultimatum, albo bedziecie korzystac z mojego
serwera na moich (ogolnie przyjetych) warunkach albo "na drzewo". Jesli
sie to komus nie podoba moze skorzystac z innego serwera lub postawic
wlasny.

> Powinno mu zależeć na zadowoleniu użytkowników z
> jego pracy mimo, że nie dostaje za nią pieniędzy. To zadowolenie można
> osiągnąć na wiele sposobów.
;)
Jezeli czyta to adminka z tpnetu to podejrzewam ze jestes juz martwy...

> Nawet jeśli admin uważa, że wprowadzenie
> Unikodu jest szkodliwe (z różnych powodów, np. ze wzgędu na duże
> obciążenie łącz lub kłopoty z przenośnością) to wypadałoby
> przynajmniej wziąć udział w dyskusji i uargumentować swoje stanowisko.
Wydaje mi sie ze argumenty byly wielokrotnie przedstawiane.

> Teksty w stylu: "ja tu rządzę a jak się nie podoba to wynocha"
Jak dlugo to ja bede mial uprawnienia roota tak dlugo ja tu zadze (tj na
moich hostach) i to jest fakt.

> rażą mnie w tym samym stopniu co roszczeniowa postawa użytkowników.
Wlasnie z taka postawa wystapiles.

Pozdrawiam
Piotr Murawski