Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 10:13:28 MET DST

On 99.10.25 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> Post, na ktory odpowiadalem, dotyczyl wlasnie tego, ze kierowca to *robi*, a
> pasazer nie ma prawa *przeciwko temu* marudzic, skoro jedzie za darmo...

> Ale rownoczesnie kierowca nie mowi ni stad ni zowad: "lysi nie jada, bo tak
> mi sie podoba. A jak sie komus nie podoba, to wynocha, bo ja wam robie laske,
> ze was za darmoche woze."

I tu też nikt tak nie mówi ni stąd, ni zowąd. Kierowca mówi takie rzeczy
tylko wtedy, kiedy nawalony jak stodoła, obrzygany, brudny i śmierdzący
facet ładuje się do autobusu i drze mordę, że on tu zaraz sobie umoczy, o
tam, w tamtej panience, a na uwagę, że przekroczył zasady obowiązujące
podczas korzystania z tego autobusu i ma natychmiast wyjść, mówi coś o
,,służbie społecznej'', ,,rzetelności zawodowej'' i robieniu laski.

Robert

--
Chcę umrzeć spokojnie, we śnie, tak jak mój dziadek,
a nie wrzeszcząc z przerażenia, jak jego pasażerowie.