Re: Newsy - Propozycja uzdrowienia sytuacji

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 18:05:24 MET DST

VTAM!

In pl.internet.polip Zbigniew <stettin_at_polbox.com> wrote:
[ciach]
> W takim przypadku sa dwie mozliwosci:

> 1.Albo wtraci sie w to rzad (mozliwosc szerokiego dostepu do internetu i
> informacji ) jest jednym z naszych punktow przy przyjeciu do Unii.
> Rzad , bez problemu wymusi (dofinansuje) na TPSA (w ktorej ma czesc akcji)
> koniecznosc prowadzenia darmowych newsow i bedzie to jej obowiazek.
> Oczywiscie telekomunikacja dolozy 1-2 zlote do abonamentu.

No tak. Trzeba bedzie rowniez stworzyc ministerstow Internetu, komisje
etyki internetu, odpowiednia ilosc podkomisji w Sejmie i Senacie. Rzecz
jasna musi tez byc kapelan polowy Interentu. Obsade wszystkich stolkow
nalezlao by rzecz jasna uzgodni na linni partyjnej. Bo i AWS i SLD no i UW
cos skapnac musi.
Na moj nos: kilka tysiecy miejsc pracy dla darmo^H^H^H^H dobrze
zapowiadajacych sie politykow, rodziny i znajomych krolika etc. I nie
wiedziec czemu mam wrazenie, ze stworzenie tego typu instytucji
spowodowalo by zupelny zanik USENETu [1] :(

[...]
> Niezaleznie , ktory wariant wybierzemy po kilku tygodniach bedziemy mieli
> zdrowy rynek klienta a administratorzy beda wykonywac swa prace za pieniadze
> co z cala pewnoscia poprawi kontakty na linii administrator-uzytkownik .

Dobrze ze tego Janusz Korwin Mikke nie czyta ;)

> Zbigniew

> Ciekawe jak wygladałyby propozycje roznych partii co do uzdrowienia sytuacji
> w sektorze darmowych newsow.

                       *NIE CHCESZ WIEDZIEC!!!!*

cezar nieco przerazony...

[1] Juz sobie wyobrazam specjalny druk do rejestrowania prosby o wyslanie
postu, koncesje na postowanie w ISO-8859-2. Kapitalnie :(

--
cezar
CC314-RIPE