Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Tue 26 Oct 1999 - 16:48:54 MET DST

On 25 Oct 99 20:45:03 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>Post, na ktory odpowiadalem, dotyczyl wlasnie tego, ze kierowca to *robi*, a
>pasazer nie ma prawa *przeciwko temu* marudzic, skoro jedzie za darmo...
ok, być może się pogubiłem :)

>Ale rownoczesnie kierowca nie mowi ni stad ni zowad: "lysi nie jada, bo tak
>mi sie podoba. A jak sie komus nie podoba, to wynocha, bo ja wam robie laske,
>ze was za darmoche woze."

Za jakieś rozsądne wytłumaczenie/uzasadnienie analogii
pomiędzy powyższym przykładem, a działalnością administratorów
publicznie dostępnych serwerów news stawiam piwo.

A ja powiem tak:
Jarku nie widzisz różnicy pomiędzy powyższym przykładem,
a działalnością administratorów, którzy podejmują kroki,
niekoniecznie podobające się całej społeczności, ale
_w_trosce_o_funkcjonowanie_serwerów_i_USENETu_w_Polsce_?

--c