Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 22 Oct 1999 - 10:09:46 MET DST

On 99.10.21 Michal Mosiewicz pressed the following keys:

> | Nie zupelnie się z Toba zgadzam. |
> | Moze tego nie zauwazasz, ale właśnie docieram |
> | do Twojej podświadomości... |
>
> ... i mam przeczucie, że się udało.

No więc... Zobaczyłem na polipie podświetlony na biało post, znaczy ktoś
odpowiedział na mojego posta. Potem zauważyłem nazwisko osoby, która mi
odpisywała, a które to nawisko od jakichś czterech lat mam zakodowane w
świadomości, jako nazwisko osoby rozsądnej, która pisze i mówi sensowne
rzeczy. Zajrzałem do środka, zobaczyłem, że to jest kolejny list stworzony
przez ,,reply'' bez odpowiedzi, z samym cytatem i sygnaturką, dałem ,,d'' w
mutcie, dopiero po chwili zkojarzyłem, że raczej MM nie mógł czegoś takiego
napisać, wróciłem i zacząłem szukać treści w tym poście. I dopiero wtedy
znalazłem...

Robert

--
There can be no justice where there is no thruth -- ``Aeon Flux''