Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Robert Redziak (rekin_at_flateric.lodz.tpnet.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 01:59:48 MET DST

On Sun, 24 Oct 1999 15:06:15 GMT, Zbigniew <stettin_at_polbox.com> wrote:

>W swietle przedstawionych faktow o TPNET wynika jednak , ze finansuja go
>wszyscy abonenci telekomunikacji a wiec rowniez ja i w odniesienieu do tego
>serwera słowa ; robienie łaski w dostepie jest "troche" niewłasciwe.

 To nie do końca tak. Telekomunikacji płacisz za to że Twoje pakiety latają
 od Ciebie w świat i spowrotem. Właściwie tylko i wyłącznie za to. A i tak
 mogą Ci powiedzieć że skoro płacisz tylko za połączenie to te pakiety
 biegają sobie za darmo ;)

 Pozdrawiam.

--
------------------------------[rekin_at_supersonic.pdi.net]---