Re: telefon vs internet (bylo Re: Lacze TPSA)

Autor: Michal Jaskolski (michal_at_swlmedia.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 01:04:20 MET DST

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla napisał:

>Pamiętam, jak (...) zapukał Piotr Auksztulewicz

>Okej, ale mi cały czas... chodzi o ustne zlecenia. Jak nie chcę z kimś
>gadać to idę do bankomatu :-) i tam zlecam przelew. No, w teorii.

Według Ciebie zlecenie typu "Dzień dobry, nazywam się Michał Jaskólski, mój
tajny numer PIN to 2345, chciałbym dokonać przelewu" jest bezpieczniejsze
niż szyfrowana transmisja SSL z dodatkową weryfikacją wykorzystującą tokeny?

Michał Jaskólski

--
SWL Media / http://www.swlmedia.pl
  [rozwiązania dla e-biznesu, serwisy i aplikacje internetowe]