Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:46:52 MET DST

Dorota Nicewicz-Modrzewska wrote:

[...]

> Caly biznes reklamowy opiera sie na tym, ze odbiorca moze conajwyzej
> zignorowac reklame, zaprogramowac sie - aha tych stron nie czytuje, o tej
> godzinie nie ogladam, nie slucham... Wszyscy wiemy, ze ten mechanizm nie
> funkcjonuje i tylko czesci reklam udaje sie nam nie obejrzec. Jesli jakies
> medium daje zbyt duzo reklamy - po prostu z niego rezygnujemy.

Ze stratą również dla reklamodawców. Ale jeśli oni nie potrafią się
ucywilizować i ograniczyć do poziomu znośnego dla ofiar, to ja też nie
będę miał skrupułów.

> Jesli ktos uzywa lynxa, albo wylacza obrazki - dostaje w wyniku ubozsza
> informacje. To zupelnie co innego.

Zależy od tego, co ogląda.

> Ponadto istnieje cos takiego jak
> ochrona integralnosci dziela, ktorym na pewno sa strony serwisow
> informacyjnych i chocby z tego wzgledu nikt nie powinien miec prawa ich
> modyfikowania.

W momencie kiedy ZAPŁACIŁEM (a ściąganie kosztuje i to nieźle) mogę sobie
lokalnie robić z tym "dziełem" co chcę. Moje święte prawo. I jego
integralność mam w głębokim "poważaniu".

--
P  M  P    T a k e s   c a r e   o f    I T   !       Since  1992
PMP  IT Consulting, 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 66/68