Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Dorota Nicewicz-Modrzewska (dorota_at_amu.edu.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 17:48:38 MET DST


On Tue, 19 Oct 1999, Piotr Auksztulewicz wrote:

> Pytania pomocnicze:
>
> 1. Czy przełączając telewizor na inny kanał w czasie nadawania reklam
> popełnia się przestępstwo?
> 2. Czy ktoś, kto natychmiast wyrzuca do śmieci znalezione we własnej
> skrzynce pocztowej materiały reklamowe, jest złodziejem?
> 3. Czy wyrzucenie bez czytania tych stron kupionej właśnie gazety,
> które zawierają reklamy, można nazwać kradzieżą?
>

Trzeba umiec rozrozniac rodzaje mediow... Porownywanie dostarczania reklam
do skrzynki z reklama w serwisie interentowym jest bez sensu, tak jak
porownywanie reklamy w zakupionej gazecie. Jak juz pisalam, nie kazda
reklama na stronie jest dokladnie przestudiowana - i to jest normalne dla
reklamy w kazdym medium.

Ja mowie zupelnie o czym innym, ale zeby to zauwazyc trzeba sie wczesniej
zastanowic...

A propomowanie uzywania programow o ktorych byla mowa jest wedlug mnie
szkodliwe dla rozwoju tresci informacyjnej Internetu.

D.

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Dorota Nicewicz-Modrzewska    Adam Mickiewicz University 
                                     Computer Center
     dorota_at_math.amu.edu.pl         ul. Matejki 48/49 
   tel. (48)(61)668651 ext.34      60-769 Poznan, Poland 


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:46 MET DST