Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.pl)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 23:31:50 MET DST


Marcin Jagodzinski <marcinj_at_webcorp.com.pl> wrote:
> W skrócie: to nie sprawą oglądających jest sprawienie, by reklamy do nich
> docierały. Niech nad tym zastanawiają się reklamodawcy: to ich problem. Jak
> nie bannerki, niech wymyślą coś innego*
> * Osobiście uważam, że fantastyczną formą reklamy byłoby rozsyłanie krzynek
> piwa. Piwo może mieć nalepkę z logo reklamodawcy. Zapewniam, że nie będę
> nalepek odmywał przed spożyciem (piwa oczywiście, nie nalepek), a markę
> zapamiętam na długo.

Aleś się rozmarzył... A oni Ci zamiast tego zafundują takie seanse
jak w Mechanicznej Pomarańczy, tylko zamiast scen przemocy będą reklamy
podpasek, skrobaczek do jarzyn i innych przydatnych produktów :)

-- 
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:52 MET DST