Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 00:24:51 MET DST

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla <Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL>

> Mam nadzieję, że to 'prosta rada' to był żart. Nikt do mnie kabla nie
> pociągnie.

To nie był żart, ale oczywiście nie wiem, gdzie Ty mieszkasz, więc może
rzeczywiście nikt do Ciebie kabla nie pociągnie. Na to już nic nie
poradzę...

> Porównanie jest zgoła nietrafione; obawiam się także że
> nie przeczytałeś dokładnie postu, na który odpowiedziałeś.

Myślę, że tego akurat wątku nie ma sensu kontynuować.

> Ach, żebym znał tylko to blablabla.com bez pornografii (jakoś nie mam
> ochoty oglądać jej na mojej stronie :P) to może i bym się zapisał.

To akurat nie jest problem. Jeśli chcesz, napisz na priv. - mogę Ci co
nieco polecić. Gwarantuję: zero pornografii.

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler