Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 22:52:19 MET DST

On 20 Oct 99 20:35:22 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>Nie tylko w TPSA sie nie placi za ruch.
>I nie zawsze ciagniecie banera powoduje zauwazalny spadek jakosci uslugi...

OK, nie zawsze. Czasem wzrost ceny. Skończmy z tym, bo jakoś kilku osobom,
które siedzą przecież w Internecie nie od dziś, nie można wytłumaczyć, że
nie ma darmowego pasma i zawsze ktoś za to płaci (zazwyczaj końcowy
użytkownik).

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"XML is basically the subset of SGML
that Microsoft's developers could understand." Dan Lyke