Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 07:55:06 MET DST

On Wed, 20 Oct 1999 00:31:12 +0200, Michal Jaskolski <michal_at_swlmedia.pl>
wrote:

>Jeśli blokerów zacznie używać ponad 50% internautów, to dopiero wtedy możemy
>obawiać się o przyszłość i opłacalność prowadzenia serwisów internetowych.
>Na razie - tak jak wspomniałem wyżej - nie grozi nam to.

W skrócie: to nie sprawą oglądających jest sprawienie, by reklamy do nich
docierały. Niech nad tym zastanawiają się reklamodawcy: to ich problem. Jak
nie bannerki, niech wymyślą coś innego*

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"XML is basically the subset of SGML
that Microsoft's developers could understand." Dan Lyke

* Osobiście uważam, że fantastyczną formą reklamy byłoby rozsyłanie krzynek
piwa. Piwo może mieć nalepkę z logo reklamodawcy. Zapewniam, że nie będę
nalepek odmywał przed spożyciem (piwa oczywiście, nie nalepek), a markę
zapamiętam na długo.