Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Marcin Wójcik (marcinw_at_medianet.pl)
Data: Wed 20 Oct 1999 - 00:23:15 MET DST


Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla <Michal.Cegla_at_spamfilter.capital.com.pl> wrote:

> Przy okazji: porównianie stron web do pisma jest o tyle nietrafione,
> że za ściąganie bannerów przez modem płacę. Za czytanie gazety, której
> co druga strona jest reklamą, płacę mniej. Jeśli za oglądanie reklam
> MNIE będą płacili (żebym przynajmniej wyszedł "na zero" z ich
> ściąganiem), to nie widzię problemu.

Będę przekorny :) Przecież są firmy, które ponoć płacą za oglądanie
reklam. Namnożyło się tego paskudztwa jak mrówków.
Ktoś tam nawet wyliczał że mu się 'surfowanie' zwraca.

Futurologia: Zawód przyszłości - oglądacz reklam? :)

M.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:47 MET DST