Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:50:09 MET DST

Pamiętam, jak (...) zapukał "Marek Trenkler" <matren_at_provider.pl>:

>zawsze) interes ekonomiczny pisma. Pisma, ktore jest zresztą tak samo
>komercyjną firmą jak zakład szewski czy fabryka pampersów. I które,
>podobnie jak te zaklady, ponosi znaczne wydatki na swoją "produkcję".
>Kto nie jest dziennikarzem, ten nie ma bladego pojęcia, ile czasu, pracy
>i pieniędzy wymaga zdobywanie i opracowywanie informacji. To nie jest
>tak jak na amerykańskich filmach, możesz mi wierzyć.

Przy okazji: porównianie stron web do pisma jest o tyle nietrafione,
że za ściąganie bannerów przez modem płacę. Za czytanie gazety, której
co druga strona jest reklamą, płacę mniej. Jeśli za oglądanie reklam
MNIE będą płacili (żebym przynajmniej wyszedł "na zero" z ich
ściąganiem), to nie widzię problemu. W tej postaci -- nie widzę dla
bannerów sensu.

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL  /* www.cefek.capital.pl */