Re: Warszawskie firmy Internetowe

Autor: Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla (Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:50:07 MET DST

Pamiętam, jak (...) zapukał marcinj_at_webcorp.com.pl (Marcin
Jagodzinski):

>Masz za duże wymagania :-) Ja od IPartners nie wymagam niczego poza
>dial-upem, od czasu, gdy musiałem konfigurować tam (no, właściwie to w ATM)
>serwer pseudo-wirtualny i miałem nieprzyjemność rozmawiać z kimś z pomocy
>technicznej.

NO, faktem jest że używam IPartners wyłącznie do dialupu a resztę
spraw załawiam via SSH, ale ani na internet phone do usa ani na inne
rzeczy narzekać nie mogę. No i po e-bone faktycznie leci ekspresowo,
miło patrzeć na mtr... :-)

Dlatego z nich korzystam, a nie z tepsy. Nie twierdzę, że są najlepsi;
ale przynajmniej nie jest nonstop "busy".

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL  /* www.cefek.capital.pl */