Bannery. Na co komu one.

Autor: Lukasz Kozicki (adresu.szukaj.w.sigu_at_it.pl)
Data: Wed 13 Oct 1999 - 13:07:07 MET DST

Nie lubię banerów. Zwłaszcza takich, że jeśli ja je obejżę - to ktoś inny
dostanie za to pieniądze, a ja zapłacę więcej za połączenie modemowe - bo taki
n.p. banner http://www.webstandards.org/ mógłbym nawet powieśić w swojej
witrynie. Ale od dłuższego czasu używam WebWashera i spotykam bannerów po
drodze o wiele mniej (innych głupot, tak pop-up windows, czy okienka klonujące
na dowidzenia też).

Prawdę mówiąc, miałem z tego powodu trochę wyrzutów sumienia - ja nie lubię,
ale to przecież dzięki bannerom mamy w Polsce darmowe konta itp itd.

Zaraz, zaraz, czy aby na pewno ? A może te bannery sprawiają wyłącznie tyle, że
więcej płacimy za połązcenia telefoniczne ? A tu trafiam na
http://www.webtechniques.com/archives/1999/09/webm/index.shtml i czytam, że
podobnych programów jest więcej, że.... a zresztą, przeczytajcie sami :)

Pozdrawiam,

--
Łukasz Kozicki   mailto:lkozicki_at_atelier.pl   http://bluepages.atelier.pl/
GE d+ s:++ a C+$ UC(+) L+ W+ N+++ w t+ R- tv--@ b>++ D+ G e+++ h-- r+++ y?