Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 21:34:53 MET DST


Dnia 19 Oct 99 o godz. 17:49, Dorota Nicewicz-Modrzewska napisal(a):

> Trzeba umiec rozrozniac rodzaje mediow... Porownywanie dostarczania reklam
> do skrzynki z reklama w serwisie interentowym jest bez sensu, tak jak
> porownywanie reklamy w zakupionej gazecie. Jak juz pisalam, nie kazda
> reklama na stronie jest dokladnie przestudiowana - i to jest normalne dla
> reklamy w kazdym medium.
Dlaczego jest bez sensu?
Na czym polega roznica?
IMHO nie ma zadnej roznicy, a wrecz przeciwnie - umieszczanie reklam na
stronach WWW wzielo sie wlasnie z checi ich "upodobnienia" pod wzgledem
reklamowym do "klasycznych" mediow, takich jak telewizja czy gazeta...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:46 MET DST