Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 18 Oct 1999 - 12:25:23 MET DST

Dnia 16 Oct 99 o godz. 6:56, grzegorz napisal(a):

> Jeśli więc przyjąć by hipotetyczne
> założenie, że 100% internautów stosuje blokery, to jestem pewien że zniknie
> 90% darmowych, interesujących serwisów informacyjnych.
Pozwole sobie polemizowac.
Kazdy *naprawde* dobry i interesujacy *serwis informacyjny* (a nie
portal!!!), ktory do tej pory widzialem w sieci, byl robiony na zasadzie
calkowicie darmowej i spolecznej, i na ogol nie zawieral bannerow, a jezeli
juz, to byly to bannery innych podobnie niekomercyjnych stron... Takie
wzajemne wspieranie sie...
Przyklady? Chociazby serwis S.Malarza o kartach kredytowych, firmy
Sokrates o funduszach emerytalnych (chociaz firma komercyjna, to serwis w
dobrym tego slowa znaczeniu niekomercyjny), Winter Jarka Zielinskiego, czy
caly SunSITE (tam ostatnio pojawily sie reklamy, ale w minimalnej ilosci).
Jest takich wiecej...
Zadne z naprawde dobrych, interesujacych i przydatnych seriwsow nie utrzymuje
sie z reklam.

> "free" tworzone przez hobbystów, które jednak z wielu względów
> (głównie kasa i czas) nie mogą dorównać profesjonalnym serwisom utrzymującym
> się reklam.
Jezeli mowisz o *portalach* to tak - amator nie jest w stanie sam stworzyc
dobrego portalu. Ale jezeli chodzi o tematyczne, wyspecjalizowane w
konkretnym zagadnieniu *serwisy* w scislym tego slowa znaczeniu, prezentujace
wlasne informacje, a nie odsylacze do informacji znajdujacych sie gdzie
indziej, to tutaj jak dotad amatorzy sa gora :-). I oby tak zostalo... :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl