Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 00:34:22 MET DST

On Mon, 20 Sep 1999 19:32:42 GMT, Robin Wschód wrote:

>tylko, że ja mieszkam w rejonie, gdzie tych modemów jest naprawdę dużo
>i rzadko bywa nawet w porach szczytu by któryś zachowywał się znacząco
>gorzej od innych,

Wlasnie dlatego mozesz nie zauwazyc - nie dodzwonisz sie dwa razy do
tego samego modemu, a przynajmniej nie na tyle czesto zeby zauwazyc.
Ja tez dostrzegam jedynie dziwna korelacje, ze np po 22 trafia mi sie
pare razy zajety, laczy w koncu - nawet sie dogaduja, ale potem
zadnych transmisji, powtorna proba - znow pare zajetych i znow ten sam
modem. Dalej moja cierpliwosc nie siega, notuje wiec tylko ze TPSA
jest ciagle zajeta. A przed 22 raczej laczy sie bez problemow ..

>ps.na złość chyba tpnet się odłączył od sieci, bardzo ładnie modemy się
>dogadywały, ale nic ponadto

O - wlasnie tak - tzn nawet nie wyskoczylo "witamy w TPSA... " ?

J.

P.S. moglbys ustawic lamanie linii gdzies po 70 znakach ..