Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 14:39:27 MET DST

Dnia 16 Sep 99 o godz. 23:18, Robin Wschód napisal(a):

> w modemie p&p ?

A idz ty z twoim p&p. Wiesz co to znaczy? Plug & Pray (zeby zadzialalo).
Ile to ja sie juz nie nakonfigurowalem roznym ludziom komputerow... Dopoki
NIE bylo tego calego wynalazku pod nazwa p&p to nigdy nie bylo zadnych
problemow... karta dzwiekowa, sieciowa, skaner, modem, co chcesz - wszystko
sie dawalo skonfigurowac i dzialalo. Przyszlo p&p i zaczely sie problemy... a
to komputer za cholere karty sieciowej nie chce zobaczyc, a to jak juz karte
widzi, to BOOT-ROMa w tej karcie nijak nie chce zobaczyc (wlasnie teraz mamy
problem z takimi dwoma komputerami i poza wymiana plyty glownej chyba nic nie
pomoze... probowalismy juz wszystkiego). Jeszcze jak na plycie glownej to
cholerne p&p daje sie w biosie wylaczyc, to sie je wylacza, wstawia sie
zwykle karty (nie p&p) i hula. Ale jak karty sa p&p, bez mozliwosci
wylaczenia tego, to juz kaplica... Masz gwarancje... klopotow.
Temat raczej na pl.comp.pecet, ale nie moglem sie powstrzymac, to cholerne
p&p mi juz tyle krwi napsulo, wiec sie nim tak nie zachwycaj jakby to bylo
niewiadomoco...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl